czwartek, 9 sierpnia 2012

Koniec!

Hmm... Obiecałam poprawę i co? :( Nie wyszło mi zbytnio. Znaczy, owszem, haftowałam więcej, ale nie udało się napisać żadnej notki. "Nie udało się" to w sumie nie najlepsze stwierdzenie, po prostu lenistwo wzięło górę, bo nie robię praktycznie nic w te wakacje. Koniec ględzenia, pokazujemy efekty pracy :)


Jestem zadowolona z efektu. No i cieszę się że po trzech latach wreszcie udało się ten 'wakacyjny hafcik' skończyć :D

Teraz powstaje nowy i na razie prezentuje się tak:

Zrobiłam ostatnio szkatułkę na 18 urodziny koleżanki, ale niestety zapomniałam o zdjęciach! :( Muszę poprosić, żeby zrobiła i wtedy się pochwalę :)

2 komentarze:

  1. Piękny hafcik ;) Kolejnego jestem bardzo ciekawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny haft :) Rowniez mam go w planach. Pozdrawiam i bede zagladac ;)

    OdpowiedzUsuń